21 april 2008

SEX

Tja jammer, ik ga het niet echt over sex hebben. Dit is een klein experiment om te zien of de titel van het stukje invloed heeft op het aantal bezoekers van deze blog. Momenteel staat de counter op 852, normaalgesproken zijn er tussen de 0 en 10 'hits' per dag. En nu ga ik 3 dagen afwachten.

Om jullie niet al teveel teleur te stellen, misschien toch een paar gedachtes m.b.t. tot het onderwerp:
- p*rno filmen worden saai als je er 2 of 3 gezien hebt
- sex is een van de belangrijkste motivatoren
- de belangstelling voor sex neemt niet af als je ouder wordt

Hmm.., niet echt inspirerend, is vast allemaal al eens door iemand anders gezegd. Ik moet zeggen dat ik er ook niet al teveel mee bezig ben in gedachten. Zoals een bekende reklameboodschap zegt: je moet het gewoon doen.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Bob,

    Ik lees nog steeds hoor maar heb wat weinig tijd om te schrijven. Verder wil ik ook je hit-count niet te veel verstoren.
    Ik zie dat je 6 counts erbij hebt gekregen waarvan er nu denk ik 2 van mij bij zijn.
    Zodra ik tijd heb zal ik ook nog even reageren op die vrije wil.

    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het experiment nu al aantoont dat de titel geen invloed heeft.

    Ik heb gezien dat Kimberley foto's heeft gemaakt. Ik zal ze vanavond bekijken. Groeten,

    Bob

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op mij had het nietecht effect geloof ik, ik zou deze weblog ook hebben gelezen als er een andere titel boven ghad gestaan. Vroeg me alleen wel af wat je voor interessants te melden had over sex, viel toch een beetje tegen.
    Waarom krijg je dan zo weinig reacties als je 10 hits per dag heb? beetje apart eigenlijk
    doeei x Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiermee is het experiment afgesloten. Er komen niet meer bezoekers door een interessante titel. Dat betekent niet dat het experiment mislukt is, maar dat dat de uitslag is.

    Overigens een fantastische Duitse film: Das Experiment. Over een test met een aantal proefpersonen die worden verdeeld in gevangenen en bewakers. Na een paar dagen gaat er iets mis: de supervisor is weg. Een van de bewakers denkt dat dat bij het experiment hoort. En dan zie je hoe de normen van de mensen vervagen als ze merken dat ze ongestraft alles kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen