1 augustus 2008

Een paar dingen waar ik gek op ben



In willekeurige volgorde:
- Verse toast met kaas en sambal
- Olijven
- Grapefruit
- In slaap vallen op de bank na het werk
- Een goeie dag op het water bij het windsurfen: de zon glinstert op het water, de wind blaast gestaag met kracht 4 of 5, ik vlieg haast zonder inspanning over het water
- Een goeie dag op de piste bij de wintersport (zonder spierspijn)
- Pannekoeken (niet meer zo erg als vroeger)
- Een goed boek en de tijd hebben om het te lezen
- De laatste werkdag voor de vakantie (vandaag!!!)
- Geen gezijk met mijn ex
- Een paar dingen die ik hier niet wil noemen vanwege p*rno-gehalte
- Uitgeslapen zijn
- Mijn zoon
- Mijn vriendin
- Iets knutselen of repareren en dan werkt het
- Koude watermeloen als het weer zo warm is dat je niets wilt eten
- Koud bier als het weer zo warm is dat je niets wilt eten
- Leven
- Een nieuw muziekstuk voor de eerste keer zo spelen dat je er zelf verbaasd over staat; als je het lang genoeg geoefend heb om het fatsoenlijk te spelen en nog niet zo lang dat je er geen inspiratie meer bij hebt.

Zondag gaan we (mijn zoon en ik) 11 dagen op vakantie naar de Müritz. De Müritz is het grootste meer van de Mecklenburger Seeenplatte: denk aan Friesland, maar dan iets groter en met meer bos. Vandaar dat ik een beetje in een goede stemming ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten