14 november 2009

Sex met een naakte Hollandse vrek tijdens de Mexicaanse griep-epidemie

Na ruime beraadslaging en het aandachtig afwegen van alle reakties op het voorgaande bericht ben ik tot de conclusie gekomen dat dit de beste titel is voor het volgende stukje.

Je kunt je natuurlijk afvragen wat het verband is tussen een naakte Hollandse vrek die sex heeft, en de Mexicaanse griep. Heb geduld, ik zal het jullie uitleggen. Dat zit zo:

Gaat een gierige Hollander naar de rosse buurt in Amsterdam, omdat hij al zo lang alleen is. Hij heeft behoefte aan een vriendelijk woord, wat warmte -ook al is die gespeeld-, en hij moet nodig van bil. Nadat hij enige dames achter de ramen heeft bekeken, maakt hij een keuze bij een aantrekkelijk exemplaar en klopt aan. "Hoe gaat dat precies?". De dame legt hem uit hoe het gaat noemt dan haar prijs: 100 euro. "Oh," zegt de man "dat is te duur voor mij, ik heb niet zoveel geld". "Welnu, daar is wel een mouw aan te passen. Als U drie huizen verder loopt, daar zit mijn vriendin. Die kan ik van harte aanbevelen, en bij haar kost het maar 50 euro. Bovendien krijgt U daar ook nog een drankje." "Dat klinkt goed" zegt de man, "en waarom is het daar goedkoper?". De vrouw antwoordt "Mijn vriendin heeft geen clitoris". De man haalt zijn schouders op, bedankt de dame voor de informatie en gaat naar de aangewezen vriendin. Als ze het eens zijn over de prijs, zegt deze hem "Voordat we beginnen, moet ik U nog wel iets zeggen: ik heb geen clitoris." Waarop de man goedmoedig zegt "Dat is toch geen probleem, doe mij dan maar een Jägermeister".

Deze mop heb ik vorige week gehoord bij mijn reunie van de lagere school, op het moment dat de hysterie over de Mexicaanse griep tegen zijn hoogtepunt liep.

13 opmerkingen:

  1. Bob, laat je straks de statistieken nog een keer zien?
    Ik kreeg deze week een mopje per sms. Het kwam van een keurig, beschaafd, zachtaardig persoon, zeker geen aanhanger van Wilders:

    Opgelet:
    Heeft u de laatste tijd geen zin om te werken, heeft u de drang om meisjes lastig te vallen en groeit uw verzameling autoradio's?
    Ga zo spoedig mogelijk naar de dokter: mogelijk heeft u de Marokkaanse griep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjan, dat is politiek heel incorrect! Tsk, tsk. Natuurlijk zijn dat de leukste moppen. Maar er is wel een grens hoever je kunt gaan. Waar deze grens precies ligt is niet duidelijk, ik ga daarbij op mijn gevoel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook op mijn gevoel af.
    Ik had nog een ander SMSje gekregen en dat vond ik over de grens of gewoon niet leuk genoeg.
    Een grapje is niet leuk omdat het politiek incorrect is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Af gaande op deze denk ik dat iemand op deze lagere school reunie zich een beetje teveel inleefde in zijn or haar lagere school leven.

    Rob A

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap de grap niet!
    Dat komt wel vaker voor en is dus geen uitzondering haha.
    Leuk dat je nog steeds blogt Bob! Een hele tijd geleden heb ik je blog eens gelezen daarna weer af en toe, misschien lukt het me nu hem bij te houden;)

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Emma, de man weet blijkbaar niet wat een clitoris is en neemt aan dat het een soort drank is. Misschien snapte je hem wel maar vind je hem gewoon niet leuk, dat ken ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rob, ik moet even nadenken wat je daarmee bedoelt. Blijkbaar vind je de mop kinderachtig? Jij vertelde vroeger ook altijd lange moppen. Ken je nog een goeie nieuwe? Mag ook in het Engels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De titel heeft nog geen sensationele bezoekersaantallen veroorzaakt. Blijkbaar moet er ook een sensationele inhoud zijn. Zwoele plaatjes gaan me echter te ver, ik heb ook mijn trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha ik vin hem wel grappig.
    Ik ben ook wel benieuwd naar de statistieken van dit blog. Heb je ook de mogelijkheden om de zoekwoorden waarop je bezoekers zijn binnegekomen te laten zien???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je deze mop analyseert kom je er achter dat het eigenlijk bullshit is. Wat interesseert het ene beetje hoerenloper of zo'n beroepsdame wel of geen clitoris heeft? Ze zet dat onderdeel toch niet in de beroepsstrijd en houdt zich vermoedelijk vast aan haar talenten voor toneelspel. En dus is het handiger om een glaasje te drinken dan dit soort dames te bezoeken. Zou 'De Roze draad' dit wel een leuke mop vinden? (Ik moest er wel om lachen hoor Bob...ik ben wel vna de incorrecte moppen..)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Bob:
    Uit de statistieken van mijn blog heb ik de ervaring dat zoekbegrippen als "Fokke en Sukke", Nokia, apps, crack, erwtensoep en omafiets" vele hits opleveren.

    Ik heb trouwens weer een Fokke en Sukke scheurkalender voor het komende jaar (zie mijn blog), ik ga weer proberen om iedere week de vrijdag op mijn blog te posten. Eens kijken of dat extra hits oplevert.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach ja, ik vind dat we eigenlijk overal wel grappen over maken :)

    Ik ben zelf een Nederlander.... dus kom maar op met al die grappen over gierig zijn en alles, ik heb temiste wel een goede eigenspot en kan daar gewoon om lachen.

    De mensen die gelijk gaan flippen en zich aangesproken voelen door bepaalde grappen moeten misschien eerste eens kijken naar hun eigen zelfwaardering en zelfvertrouwen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja, er zijn wel grenzen. Zo is er een Joodse cabarettist die grappen maakt over de holocaust. Dat kan dus niet.

      Verwijderen